torsdag 14 juli 2011

Snowstorm med damerna.

Kristianstadsdagarna var inget som jag alls hade någon plan på att åka till av någon som helst anledning. När jag ändå fick frågan om jag ville följa med tre härliga tjejer till Kristianstad för att titta på Snowstorm, äta en god bit mat och ha lite skoj, så bestämde jag mig till slut för att följa med. Det är alltid så tungt att ta sig iväg, men jag vet ju också att det brukar bli skoj. Snowstorm är ju lite från min ungdom om jag säger så, men ändå så var där ju egentligen inte mycket mer än en låt jag hade koll på, vilken var "Sommarnatt". Oavsett så var det härligt med lite musik från den tiden. Kändes liksom gott i hjärtat.

Med jättegod mat i magen, skön musik på ett långt ifrån fullt Stora Torg, fint väder och underbart sällskap blev detta en supertrevlig kväll med "damerna". Vilken tur att jag följde med.:)

2 kommentarer:

  1. "Damer", ja pyttsan! Ni ser så ungdomliga ut att ni skulle kunna supa vilken fjortis som helst under bordet ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Du är väl för söt Emma!:) Du har så rätt, så rätt. Du är klok för din ålder.;) Kraaam!

    SvaraRadera