söndag 24 juli 2011

Middag på Rökeriet.

Nu har min bror förvånat mig på riktigt! På ett bra sätt alltså. Han tyckte att vi skulle gå på restaurang tillsammans med dem, och tog tag i att boka bord på Rökeriet, Åhus. Min bror ja! Jodå, det är sant. Duktig är han.:) Den varmrökta fjordlaxen med tillbehör var helt fantastiskt god!

Vinet som jag och Camilla delade på smakade fint.

Till efterrätt valde jag Cheescake á la Rökeriet med botten av digestivekex toppad med lime. Mums säger jag som gillar sött. 

Här sitter vi allihopa och njuter av våra efterrätter efter en mysig, god och trevlig middag. 

Alla tänker vi på Norge och det fruktansvärda som hänt dem. Så gör givetvis även Rökeriet.

Kvällen avslutades med lottskrapning av ett gäng Sverigelotter och en drink hos Peter o Camilla. Vinsterna var inte precis skyhöga, men vi fick i alla fall ihopa till hälften av vad lotterna kostade. Bättre än inget.

 Tack för en trevlig kväll! Det är helt okej om du får fler sådana infall Peter.:)

2 kommentarer:

  1. Nu kan ingen säg att jag aldrig tar tag i nåt sånt, nu har jag gjort det o det kanske händer igen om 45 år;) . Var en trevlig kväll iallafall , tack för att ni följde med.
    Peter

    SvaraRadera
  2. Nej, nu vet vi vad du egentligen kan!:)/Kristina

    SvaraRadera