fredag 9 december 2011

Morgonmys.

Jag har ju en kise som ni kanske vet...... Världens underbaraste lilla misevän är hon för övrigt. I alla fall så säger folk ibland att hon är rysligt bortskämd. Kan vara så att det ligger något i det.:) Gör inget, för jag vill ha henne så. De är snabblärda när det gäller mindre bra grejer och en av de kanske mindre bra grejerna är att hon gärna vill äta godis i tidiga morgonen. Innan jag egentligen ska stiga upp alltså. Jag kan ju tycka att det är lite mysigt med morgongos och nu har jag även förstått att det verkar fungera bra för mig att vakna en stund där. I morse kom inte kisemys och tiggde godis. Jag vet inte om hon blev sur på mig igår eftersom hon inte fick lika mycket som hon brukar........ Det funkar ju inte för henne att äta hur mycket som helst nu när det är ruggigt väder och hon inte är ute lika mycket. Jag vill ju inte att hon ska likna en basketboll innan vintern är slut med tanke på hur mycket hon är inne och sover om dagarna nu.

När jag vaknade klockan 7 i morse så insåg jag att jag sovit hela natten utan att bli väckt av Tussi och faktiskt är att jag denna förmiddag är så trött så jag knappt orkar röra mig. Jättetråkigt och jobbigt, så väcker inte hon mig så får jag väl ställa klockan på fem eller nåt i fortsättningen och va vaken en stund då. Kanske skulle jag själv börja käka lite chokladpraliner eller nåt där på morgonkvisten.......:)


Mitt älskade lilla Tussihjärta, du är fantastisk! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar