fredag 2 december 2011

Ja, det är frågan......

Jag hade något klokt jag skulle skriva om tänkte jag i eftermiddags, men jösses!......det var ju i eftermiddags. Flera timmar sedan ju, så nej. Jag har ingen aning om vad det var. Har varit en massa farande idag, så jag känner mig lite matt i hjärnan tror jag visst. Dessutom så har jag ökat doseringen av tabletterna jag blev yr i huvudet av så det känns lite, men det går över efter ett par gångers intag till ju.

I alla fall så var jag på utvecklingssamtal med ett av barnen idag. (I 1½ timme.) Jag kan utan att ljuga en sekund säga att det var det bästa utvecklingssamtal jag har varit med om under alla år jag haft barn i skolan. Vilket ju är typ 9 år. Denna lärare var helt otrolig till att vilja prata om det som är problem/jobbigt och hennes vilja att vilja göra det bättre kändes så äkta. Så skönt. Jag hoppas bara att det hela leder till något bra också. Ett riktigt bra och positivt samtal. Känns gött!

Vem åker ut ur Idol ikväll? De är ju bra allihop enligt mig. Kollar ni på det? Jag har följt det från allra första början. Sett alla märkliga och alla superbra auditions. Bra men lite tråkigt på samma gång egentligen. det är bara det att när jag börjat titta på något så blir det att jag fortsätter. Idag tror jag tyvärr att den jag vill ha kvar åker ut.
Trevlig Kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar