söndag 22 maj 2011

Årets första.....

Underbara jordgubbar. Årets första söta svenska jordgubbar i detta hem. Mums!

 Det kanske kan tyckas se äckligt ut, men det är så vansinnigt gott med "Poppe".:)

Denna versionen är inte fel den heller och föredras av delar av familjen.

Årets första dopp är också avklarat denna helgen och jag överlät det helt till Andreas. Det blev ett väldigt snabbt dopp i ett väldigt kallt vatten. Galet. Jag hade aldrig gjort det!

Vädret verkar idag bli som igår. Varmt och härligt! Själv känner jag mig inte som igår. Igår var en bra dag då kroppen hade lite ork och själen mådde ganska bra. Idag känns det tungt igen.
 

2 kommentarer:

  1. Hej !
    Poppe ser inte alls äckligt ut det är jättegott !!!!
    Lite sugen blev jag på det men väntar nog lite till.
    Peter

    SvaraRadera
  2. Nej Peter, du ska inte vänta!:) Ju tidigare du börjar desto mer hinner du äta det. /Kristina

    SvaraRadera