tisdag 29 november 2011

Utflykt.

Jag lyckades minsann vara klar när jag blev hämtad klockan tio. Å andra sidan så hade jag då varit uppe i 3½ timme. Å tredje sidan så kan det ändå bli kaos i slutändan. Dagens mål var Ikea och frågan var om vi skulle ta Malmö eller Älmhult. Det blev Älmhult eftersom det var längesen vi varit där och tänkte att eftersom det är lite mindre så är det lite bättre. Tyvärr blev vi grymt besvikna på "julhörnan" eller vad jag ska kalla den. Där var nästan ingen jul alls.:( Vi som var sugna på att pilla och kolla ibland allt skojigt julpynt. Tji fick vi och inget julhandlande blev det då nej. En del annat smått och gott åkte ner i vagnen i alla fall. Köpte bla. lite jättebilliga mindre glas, lite hemlisar, en takskena med tillbehör så vi kan få bättre ordning på skynket som hänger framför garderoben, blockljus, en vas och givetvis så köptes det vämeljus. Det blev en mysig och bra dag o jag är glad för att den blev av. Nu är jag jättetrött och ska dra mig mot lite förhoppningsvis skönt sovande. Sov Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar