söndag 2 januari 2011

Nyårsafton.

Gårdagen var en enda stor gäspning för mig. Nyårsafton var betydligt roligare! Den firade vi tillsammans med tre pigga, glada och trevliga familjer.

Givetvis ingår paketleken i vårt nyårsfirande, vilket innebär en del nervpåfrestningar då alla oftast vill ha samma paket.:)


Göran har lagt slipsen på golvet och hoppas på en etta eller sexa. Det gick inte bra för honom i början. Inte heller för mig som efter att paketen mitt på golvet var slut, inte hade fått ett enda paket själv. Jo, jag erkänner att jag var lite småtjurig i mitt inre då.:)


Vid drickapausen valde en deltagare att hålla hårt i de två paket han fått.


 Rond två är igång och nästan alla hoppas att fel antal prickar ska visa sig på tärningarna i kastet.


Kampen hårdnade på sluttampen och vi var alla mer eller mindre rent känslomässigt väldigt engagerade i spelet. Det hela slutade tack och lov ändå utan ovänskap :) och med nöjda deltagare, då alla fick något.


Vi gav oss sen ut i regn och halv storm för att titta på det fina gemensamma fyrverkeriet som Degeberga har för andra året i rad. Med god mat, dryck, skratt och en trevlig kväll, blev det 2011 med en smäll. God fortsättning på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar