torsdag 9 juni 2011

Ett tråkigt samtal.

Jag fick just ett samtal som var mindre trevligt. Även om jag är tacksam att hon ringde och berättade. Att ha tanken att hälsa på henne på jobbet och få beskedet där hade varit förfärligt. En superhärlig, glad, snäll, positiv kvinna och före detta jobbekompis har för ett litet tag sedan hastigt lämnat jordelivet. Jag träffade denna glada, goa människa för mindre än två månader sen och det känns mycket märkligt och ledsamt att tänka tanken att hon inte finns mer.:( Tankarna går självklart också till hennes nära och kära. Det gör ont i hela kroppen när jag tänker på deras sorg. Usch, vad låg och skum jag känner mig........

Jag hade laddat upp fotona här på hundarna när jag fick samtalet och försöker hitta/sprida positiv energi med dem. Energi, positivitet och glädje är inget som fattas hos dessa fyrbenta härliga djur. Här är Wilma med sina kompisar på en svalkande runda häromdagen när det var superhett. Det bästa stället att befinna sig på var i bäcken och i skuggiga skogen.

Wilma försöker få de andra tre att förstå hur man egentligen badar.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar