lördag 11 juni 2011

Lyckliga studenter.

Studentfest i stora mått i Kristianstad denna fredageftermiddag i suveränt perfekt väder. Suget att se en massa lyckliga ungdomar fick mig att köra dit. Det bara sprutar glädje runt tjejerna och killarna. Ja, ja.......Jag erkänner.........det tryckte lite i glädje-tårkanalen. Det blev mycket känslor för en sån som mig.:) 

Kul också att njuta av glädjen när folk åkte runt i sina fina lastbilar, bilar och traktorer av olika sorter. I denna blåa grannlåt var det bra drag. Nästan bättre än på disco.:)

Själv åkte jag en något mindre bil hem efter min student på 1400-talet........Kanske inte riktigt så längesen förresten, men 1988 då jag gick ut 2-årig social på Österängskolan. Vilken underbar dag detta var!:)

 Det har funnits de som trott att detta är min syster, men eftersom jag inte har någon syster så är det inte så.

Grattis alla studenter! Det var härligt att få delta i er glädje och sång igår. Jag blev varm i hela kroppen.:) Den ljusnande framtiden är er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar