måndag 30 augusti 2010

Jag har muskler!

Jag visste det! Jag har faktiskt hyfsat stora muskler har jag fått veta! På två ställen i alla fall. Ni kan aldrig gissa var.........
Jo, i käkarna.:) Det syntes till och med utanpå, sa tandläkaren....... Ja, så var det med de musklerna. Det känns ju ändå lite okej att ha dem någonstans, vill jag påstå som inte har så stora någon annanstans. Jag vill dock direkt tillägga att de inte har uppkommit på grund av för mycket pratande. Det var nog mer p.g.a för mycket spänningar och gnisslande om nätterna. För övrigt tjänade jag massor med pengar hos tandläkaren. Kanske inte tjänade, kanske mer sparade förresten. Den onda tanden var hel och fin, men tandens ägare har som sagt gnisslat och haft hårt tryck på tanden och det var just därför den ömmar. Ingen lagning och mycket billigare än jag var beredd på. Trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar