söndag 7 november 2010

Halloweenfest

Nu sitter jag här efter en lördagkväll med mycket dansande......... eller kanske ska jag säga skuttande. Nja, lite av varje är mitt sista bud. Det är skönt att släppa lös skuttet i sig själv. Idag är här inte mycket skuttande över så det har varit en allt för lugn dag. Inte bra att vara vaken längre än till nio på kvällarna, för då blir jag trött dagen efter.:) Kanske inte riktigt så illa........ Halloween för oss är inte att nödvändigtvis klä ut sig till något läskigt, det gör man precis som man känner för. 12 snygga fulingar roade sig här hemma på en liten fördrink innan den riktigt festen. Vi blev en liten blandning på allt möjligt märkligt.:)


Festen bjöd på jättemumsig mat och bra dansig musik. Det var bara att dra igång kroppen och knipa med tårna så inte skorna skulle ramla av.


Jag undrar ändå........ Vad skulle Sean Banan säga?

2 kommentarer:

  1. Jag ser att skäggiga damen var med. ;) ni var himla snygga allihopa. Peter

    SvaraRadera
  2. Ser ut som ni hade jätte roligt och en trevlig kväll :)

    SvaraRadera