lördag 13 november 2010

Segt........

O, vad det känns segt här. Dagens någotsånär "pigghetsmåbrastund" är borta sen ett par timmar. Mattheten, ångesten och oron gör sig som vanligt så kärt påminda igen och det är tomt i "skrivdelen". Det blir nog bättre snart igen. Ute på min dagliga promenad har jag i alla fall varit. Skönt! Jag går oftast mitt i vår vackra natur och längs med bäcken. Det har flyttat in någon form av djur i den lilla "fördammen". En bäver kanske? Eller är det en jätteråtta? Kan vara en råttbäver också........


Jo, jag vet.......det skulle kunna vara en större pinne också, men det är roligare att se det som ett djur.:) Mitt lilla goseriktiga kisedjur Tussi har gjort det som jag ibland önskar jag vore duktigare på. Tar en njutningsfull stunds sovande vila i soffan mitt på dagen. Det ser extremt skönt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar