måndag 20 september 2010

7 sanningar.

En Blogger Award dök upp i mitt liv efter att min härliga Emma-vän skickat den till mig. Vad gör jag med den? Egentligen hade jag inte tänkt göra något alls med den mer än att ignorera den. 7 sanningar om mig själv........ Oj då, nu blev det jobbigt på nåt sätt.

1. Jag är en djurmänniska och bara älskar katter och hundar! (tycker om de flesta djur)
2. Det finns en glad och sprallig människa i min kropp.
3. Jag blir lätt sårad när någon "trampar" på mig.
4. Jag har en dålig förmåga att bli påverkad av vad andra säger.
5. Jag är löjligt förtjust i ostbågar. Gärna tillsammans med popcorn och riktig cola.
6. Jag behöver tro mer på mig själv.
7. Jag längtar tills jag mår som jag vill!

Ja, så blev det med det. När jag skrev detta så upptäckte jag hur många fler sanningar där egentligen finns inom mig. Om mig. Ska jag nu skicka denna reward vidare så går den till min goa vän Jennifer som syr så otroligt fina kläder och Ingela som kämpat sig igenom en tuff period.

2 kommentarer:

  1. Hej! Synd att du "glömde" dom smaskigaste sanningarna. ;)
    Peter

    SvaraRadera
  2. Jag förstår inte vad du menar, Peter???;);) Kan va åldern som gjort att jag "glömt" dem, eller är det helt enkelt så att det tar för lång tid att skriva dem.:)
    Kristina

    SvaraRadera