fredag 7 augusti 2009

Badkrukan gjorde det!!!

Vilket sommarväder vi har! Helt fantastiskt underbart skönt. Detta är min årstid. Den tiden på året då jag mår något bättre än jag gör resten av året. Jag och ena sonen åkte till havet igår. Jag tänkte sola och han skulle både bada och sola lite. Döm om hans förvåning (och min egen) när hans mesiga "kallt-vatten-rädda" mamma promenerade ner i vattnet. Jag badade!!! Mer än tårna alltså. Två gånger när vi var där igår! Det tog inte ens en halvtimme innan jag doppat mig, som det gjort andra år. Ni vet, man går och går och blir längre och längre, men får ändå inte vatten mer än på benen. Kallt! Första badet var lite jobbigt kan jag erkänna, men när vi efter det värmt oss i en sol som var riktigt, riktigt varm, så blev det plask, plask, plums, så var jag i igen! Snabbare än sonen. Hi, hi. Var riktigt skönt. Första doppet i år. Kan tänkas att det blir fler..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar