fredag 7 augusti 2009

Tänk vilken lyx!

Det är lyxigt att bo så nära havet så man snabbt kan köra dit. Ibland glömmer vi bort allt bra som finns nära oss. Det är så lätt att bli hemmablind. Det är så mycket man vill göra när det är sommar och ledighet. Åka hit och åka dit och fram och tillbaka till det ena efter det andra. Men att bara åka ner till havet och våra fina stränder. Det är lyx!! Jag fick hela familjen med mig idag. Jättemysigt. Vi tog en promenad längs med vattenkanten och småpratade medan vi hade havets brus som närmsta granne. Jag tog ett mycket snabbt bad för idag var det superkallt i vattnet. Hy! Jag som sett fram emot ett hyfsat varmt vatten idag också efter mitt mod igår. Så det fick bli solstolen och sanden istället, vilket var grymt skönt.

Vi tog givetvis några rundor tre i rad också. Jag vet inte om jag ska berätta vem som vann flest gånger.........Okej, jag ska berätta. Det var jag.:-)

Jag önskar att sommaren hade varat lite längre. Jag älskar denna årstid. Jag har tur som får uppleva den sommar vi har här. För lite mer än 10 år sedan hade jag egentligen ingen aning om ifall jag skulle få fler sådana här härliga dagar alls. Livet vändes rejält upp och ner, allt var en enda ovisshet och kamp. Min stora fråga då var: Kommer jag att överleva?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar