söndag 9 augusti 2009

Glädjens dag.

Igår var jag på bröllop. Det är riktigt trevlig att gå på bröllop. Alla är glada och brudparet är lyckligare än lyckliga. Det var en fin och personlig vigsel och festen var full av skratt, tal och sketcher till de vackra nygifta. Efter många om och men så bestämde jag mig för att ha denna klänningen på mig. En lite annorlunda klänning som jag fastnade för.

Sen var det ju då det här med skor. Jag tycker inte om att köpa skor. Jag tycker att det är jättesvårt att hitta sköna sådana. Det gör alltid ont någonstans på fötterna med nya skor. Efter mycket möda, en pustande man och 2 uttråkade barn plus ett gäng svettningar i varma affärer så hittade jag dessa.

De var sköna med en gång! Jag var chockad.:-) Så igår hade jag inga tår som grät och bad mig släppa ut dem och inga hälar som skrek aj. Perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar