onsdag 26 augusti 2009

Fotbollsmatch igen.

Det är många fotbollsmatcher denna veckan känns det som, men det är ju bara skoj så länge det är barnen som spelar! Annars är jag inte någon sporttok alls. Jag kan inte ens reglerna än efter ett antal år av tittande på barnens träningar och matcher. Jag är nog ett hopplöst fall där tror jag, men jag vet ju vilket håll bollen ska på så jag nöjer mig med det.:-) Det räcker med att hälften av familjen är sportgalningar. Mest fotboll och hockey........ Behöver jag säg mer.....:-) 10-åringarna hade match igår igen och det var en fröjd för ögat att se den skulle jag vilja säga. De spelade så jättebra fotboll och de gav verkligen inte upp!

Denna kämparvilja och bra spelade match som ett lag ledde till en 5-1 vinst. Vi hoppas på en lika bra fortsatt säsong.:-)


Det är skönt och roligt för mig att komma iväg och titta på matcherna. Det är skoj att träffa trevliga föräldrar och prata lite. Jag kan släppa mina tankar en stund. Dessa dryga tankar som snurrar och skaver i min stackars hjärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar