tisdag 17 november 2009

Tomhet

Det känns konstigt. Jag känner mig så tom på något mystiskt vis. Jag är trött och vet knappt vad jag tänker. Skrivlusten infinner sig inte så som den egentligen brukar göra och det är då jag inser att det är något som inte stämmer. Jag älskar att skriva. Jag vet ju det, men det känns bara tomt. Varför? Jag vet inte. Det är inte någon behaglig känsla och jag hoppas att den försvinner inom en snar framtid. Jag brukar ju se fram emot att sätta mig och skriva i bloggen. Det känns bara som om jag inte har något att komma med här. Inget att dela med mig av........ Det skrämmer mig en del när jag känner såhär. Allt tvivel som plötsligt dykt upp här..........försvinn.......jag vill inte känna det mer. Imorgon är en annan dag. Snart känns det bättre igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar