onsdag 9 november 2011

Den smyger sakta mot oss.

Jaaa......!:) Jag tror att jag bara tänkte det och inte pratade högt för mig själv i affären idag. En stor kylbox full med pepparkaksfil chockade samtidigt som ögonen blev glada av att se dem igen, då de uppenbarade sig framför mig. Ett par av paketerna fick hänga med hem. Gottgottigott, men tjohej vad tiden går kom jag på igen. Då är alltså julen på insmygande fot. Jodå, lite julklappspapper blev det också idag. Vad jag ska fylla pappret med har jag ingen aning om ännu, men det brukar lösa sig.

Jag var tvungen att ta mig i kragen idag och köra iväg en runda från byn. Har mått så fruktansvärt slitet och lågt ett par dagar nu igen så jag har knappt orkat varkens gå eller annat. Idag är det nog på bättringshållet igen tack och lov. Det kändes lättare att promenera och jag lyckades ta tag i att börja greja med alla miljoner foto som ligger i kameran. Nu är jag dock hyfsat slut i rutan, så jag ska hålla soffan och tv:n sällskap resten av kvällen.
Vill gärna dela med mig av ett foto som Andreas har tagit och som jag tycker är fint.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar