onsdag 2 november 2011

Fullt ös inombords.

Jag kände igår att jag var lite på gång. Eller kanske inte på gång, men det kändes skönt för det hände lite och jag tycker ju om när det händer saker. Även om inte vissa delar av mig gör det. Tex. stressöverkänslighetsdelen inuti mig. Den och jag gillar inte samma grejer. Den fick lite spatt av det hela och inatt så levde den rullan i kroppen vilket gjorde det rysligt svårt att sova. Svårt att förklara men det kör runt i hela kroppen som på högvarv och det är extremt svårt att "tagga ner".

Den dagliga promenaden är gjord och idag studerade jag laxarna (tror att det var sådana) som försökte ta sig motströms. Jag sa åt dem att det var lättare att simma på andra hållet, men de låg envist kvar på "fel håll".:)

Idag var jag och smyckade gravarna. Mammas o pappas och farmor o farfars. Det är fortfarande väldigt konstigt och tomt efter alla dessa år att inte ha mamma och pappa i livet. Det är 16 och 14 år sedan de lämnade oss och jag undrar så hur det hade varit att få ha dem här. 

2 kommentarer:

  1. kramar. för mig bor dom fortfarande kvar i "ert" lilla gula hus =)

    SvaraRadera
  2. Jag önskar de hade gjort det......

    SvaraRadera