söndag 6 november 2011

Positivt laddad helg.

Helgen har bjudit på mycket positivt vilket är precis vad jag behöver. I fredags kom vår goa göteborgare ner till oss. Det blev en härlig kväll med god mat o dryck, mycket prat o skratt och en massa fredagsmyyyys.

I lördags var vi ute tillsammans på en skön promenad i våra skogar här runtom. På väg mot Forsakarsfallet stötte vi på denna märkliga svamp. För mig är den märklig i alla fall. Någon svampkännare är jag inte ens lite och dessutom så var vi lite överrens om att denna ser något läskig ut. Någon av er som har sett en sådan och kanske vet vad den heter?

Det var en extremt disig och dimmig dag, men så skönt ändå och så himla fint i alla fall vid Forsakarsfallet.

Tänk att vatten kan ge ögat och själen så mycket njutning.

Efter våran sköna promenad och ett litet fikastopp hos ett par kompisar var det dags för oss att börja göra oss iordning inför kvällens stundande 40-årsfest som vi var bjudna på. Det blev en superkul fest på alla sätt. Det "kryllade" av underbara människor, mat och dryck var kanon och musiken satte igång våra kroppar på ett mycket bra sätt. Bra ös kan jag sammanfatta denna lördagkväll som jag hoppas att födelsedagsgrisen kommer att minnas med ett leende på läpparna. Ja, jösses vad vi dansade. Så härligt! :) Och faktiskt lite värt att känna sig något sliten av idag. Vilket innebär att denna dagen har gått i lugnets tecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar