fredag 25 november 2011

Yr i mössan.

Jo, här snurrar det i kupan. Mitt på en fredagförmiddag. Det är dock ingen jättebehaglig känsla att känna sig såhär skum i knoppen. Jag var hos doktorn igår och fick utskrivet något som ska kunna lugna ner min ångest. (Tack till apotekspersonalen som sa att jag kunde bli yr när man börjar ta medicinen, så behövde jag inte undra över det.) För övrigt så vet jag inte riktigt vad jag tyckte om besöket där. Det gjorde mig skitnervös att vara där och jag vet inte riktigt varför. Kanske för att det var en människa jag aldrig träffat innan. Kanske för titeln och kanske för vad det var för person. Ändå på slutet av vår träff så kändes det något lite bättre. Jag hoppas att det blir bra i slutändan och jag tror (o hoppas) att han vet vad han sysslar med.

Jag undrar jag........Kan det här möjligen vara början på en väg som går åt rätt håll? Kan vara så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar