onsdag 23 november 2011

Ljus i vårt hus.

Nu är äntligen alla (nästan) fönster tvättade här med hjälp av min kompis Kärcher. Jättebra hjälp för mina gnälliga armar kan jag säg. På hela nedanvåningen har vi sådana kära fönster som måste putsas emellan också. Med tanke på att det var flera år sedan jag putsade där senast, så har det nu blivit ett helt annat ljus in i rummet efter att Kärcher och jag tog tag i det hela. Skönt. Ränderna som trots allt antagligen finns där när det är solljus ute får vi bjuda på.

Jag hittade en rolig kam häromdagen. En sådan jag hade på senare 80-talet när jag hade permanentat hår och såg ut som en hockeyspelande pudel i hela friseringen. Kammen får ni se här..........Fin kise. Hur jag såg ut i min hockeypudelfrissa besparar jag er tror jag.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar