tisdag 1 november 2011

En okej tisdag.

Idag blev det en ganska bra förmiddag. Jag lyckades ta mig iväg i vettig tid för att göra lite ärende. Det mesta av de planerade inköpen hittades och det känns skönt. När jag skulle köpa "gravkransar" på torget, så fick jag syn på denna supersöta lilla igelkott. Jag brukar sällan eller aldrig göra sådana impulsköp, men jag kunde bara inte låta den stå kvar där alldeles ensam. :)

Brevbäraren hade med sig ett bra brev. Efter mer än 10 månaders väntetid för att komma arbetspsykologen på arbetsförmedlingen fick jag idag en tid dit. Kanon! Nu håller jag tummarna att detta ska leda till bra saker för mig.

Riktigt härligt väder idag också. Precis som igår! Skönt. 

2 kommentarer:

  1. Nej , stackars kotten . Alldeles ensam i stora stygga världen ;) .
    Den var jättefin
    Peter

    SvaraRadera
  2. Ja, lite synd om den är det allt. Kallt me ju. Kanske ska fixa en filt till honom..... När Wilma är här får kotten sällskap.:)
    /Kristina

    SvaraRadera