söndag 18 juli 2010

TRÖTT!!!

Denna trötthet som den senaste veckan varit värre än vanligt håller på att göra mig knäpp. Kroppen känns som överkokt spagetti, hjärnan seg och jag somnar liksom bara sådär pang ni vet, om jag lägger mig ner. Jag avskyr att lägga mig ner och särskilt då om jag är trött, men jag har inte orkat hålla mig uppe. Jag har inte ens orkat sitta upp i soffan. Jag som aldrig, aldrig sover i soffan eller lägger mig mitt på dagen............ Jag har verkligen funderat på om jag var/är sjuk. Fästingbett eller vad som helst, men normalt kändes/känns det definitivt inte. I fredags blev det plötsligt härligt ljusare i tillvaron igen. Jag kände att min kropp orkade lite mer och jag var på bättre humör.:) En dag var bättre än ingen dag och jag hoppas verkligen att detta släpper efter snart och det ljusa tar över det mörka.

Igår var Wilma hos oss när hennes familj var iväg på shoppingrunda. Hon intog favoritstället som är det svalaste stället här hemma.

Söta, goa, älskade Wilma hade bett husse och matte att köpa ett kramhjärta till mig från sig. Eller var det inte så det gick till kanske? Ett kramhjärta fick jag i alla fall och det var från Wilma.:)

2 kommentarer:

  1. Hej jo det var så det gick till. Hon tyckte att du var väl värd ett sånt eftersom hon alltid är välkommen o alltid blir så väl omhändertagen . Ovanpå på hade det varit skittrist att va hemma inne när det var så varmt.
    Kram Peter

    SvaraRadera
  2. Tack Peter!
    Hon är alltid välkommen hit! Hon tar hand om mig och jag tar hand om henne.:)Tack igen för de snälla orden!
    Kram från mig

    SvaraRadera