onsdag 2 mars 2011

Is, is och åter is.

Jag imponeras som ni vet av naturen och vatten är ett av mina favoritobjekt. För tillfället så är mycket vatten väldigt fruset och även om jag egentligen inte tycker om det, så.........ja, vad ska jag säga.........Det är fint ändå på sitt sätt. Solen lyste med sin frånvaro igår också, men tänk er en skinande sol på dessa bilder.

 Simrishamn

 Simrishamn

Idag tog vi en liten runda till Åhus, där bryggan var omgiven av och på sina ställen inklädd av is. Inget vatten så långt ögat nådde.


Vid Rigeleje, närmare bestämt "Gropahålet", kämpade bäckens rörelse med att ta sig ut i havet som just nu inte känns som ett hav.

Jag hoppas att ni kunde "se" solen, den blåa himlen och hur vackert den lyser i all denna enorma mängd med is.

2 kommentarer:

  1. Tack för att du dela med dig av dessa underbara bilderna...jag älskar åxå havet !!! Kram Brittmarie

    SvaraRadera
  2. Tack för de snälla orden, Brittmarie.:)Kram Kristina

    SvaraRadera