torsdag 31 december 2009

Ännu ett år går mot sitt slut.

Sista dagen på 2009. Nu är det snart dags att lära sig skriva 2010. Det brukar ta ett litet tag innan man är inne i att skriva det nya årets siffror. I alla fall för mig, men låt mig gissa att det är fler än jag som i bara farten kommer att skriva 2009 ett litet tag framöver.:-)

Andreas och Tussi passar på att ha lite gosemys framför en kamin full av brinnande ved idag på förmiddagen. Varmt, gott och mysigt! Det såg riktigt skönt ut.

Är det någon mer än jag som inte begriper var tiden blir av? Åren går så fruktansvärt snabbt, så jag blir nästan lite "rädd". Framförallt märks det på barnen som ju börjar bli stora här. Det bör ju innebära att man själv också blir äldre och äldre, eller?:-) Men å andra sidan så är man inte äldre än man känner sig, och emellanåt är det inte lite gammal jag är då medan jag andra dagar inte känner mig äldre än 18 eller nåt. Året som gått har haft för många jobbiga stunder tycker jag, så jag hoppas på ett bättre 2010 och på att det jag önskar ska gå på rätt håll.

Jag vill önska er alla ett gott slut på 2009 och ett riktigt Gott Nytt 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar