måndag 26 april 2010

Seriepremiär för P15

Igår var det seriepremiär för P15 och tack och lov så har Pontus tå gonat till sig igen efter 4 veckor. Nu är det bara den sista svullnaden som ska bort och helst ska den ju inte göra ont alls. Idag blev det lite spel och en förhoppning att tån skulle klara det. Japp, det gick lysande.:) Det hade ju varit extremt dumt om sprickan/brottet gått upp igen.

Ett snabbt mål emot sig, sen vände det och de spelade till sig en vinst med resultatet 8-1.

Härligt med en sådan första match för säsongen. Bra jobbat säger jag!

Eftersom vi var hemma sent blev det stekt korv i bröd. Korv förresten......... Jag vet inte om jag ska kalla de här smala korvarna för korv??? (Tur att vi hade en annan modell också.) Fina eller hur? Särskilt den andra uppifrån. Den har snurrat sig riktigt snyggt. "Företaget-där-man monterar-allt-självs" korvar ska nog kokas........(där var ingen bruksanvisning med.) Eller inte köpas. Jag kommer att välja det sista.

Jag fick syn på månen när jag var i badrummet igår kväll. Jag gillar månen. Den är magisk på något sätt. Eftersom jag var för lat för att gå ut, så öppnade jag fönstret och klättrade lite istället för att kunna fotografera den. Utan att ramla ut.............

Utforska dina inre världar och lyssna på dina drömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar