fredag 30 april 2010

Lyckoklöver

Jag skulle ge mig på lite städning idag och det går ju bra, för här sitter jag. När jag skulle tömma papperskorgen upptäckte jag att det stod ett pris kvar under den och inser att det var ett tag sedan det gick att köpa en papperskorg för 2.75.

Undrar hur gammal den är egentligen. Jag antar att jag fick den när jag var liten, så den har snart antikvärde. :)

Igår var det dags att köra och handla lite. Igen! Det är uselt tråkigt att inte orka göra alla ärenden på en gång. Istället får jag ta en sak en dag och ett annat ärende en annan dag. Å andra sidan så är jag lite stolt över mig själv att jag äntligen begripit att det är så det är just nu. Det fungerar inte alls på det sätt som jag vill nämligen. Jag hittade den här tunikan/klänningen som jag fastnade för. Även om jag i affären inte kände att det var helt okej, (men det gör jag ju aldrig) så köpte jag den och när jag nu har den hemma så känns det som ett bra köp. Det blev en munk också innan jag körde hemåt igen. Med vit choklad på. Gottigott....

Jag gillar blommorna...........

Igår tog vi en liten skogstur Jennifer, Meika och jag för att hitta något fint ställe att fotografera kläder som Jennifer sytt. Vi visste var vi skulle gå för att hitta dessa härliga lyckoklöver, men nu var det ju tyvärr så att de allra flesta av dem var "stängda". Några få befann sig i alla fall i öppet tillstånd och där passade en av hennes outfit alldeles lysande bra. Ni anar inte vilket grejande det är innan det blir finfina bilder som hon (och jag) är nöjda med. Fråga Meika hur kul det var igår och hon kommer att se ledsen ut.:) Det blir en del gymnastiska övningar för att få till dem, men det blir verkligen fina bilder. Gå in och titta på Naímas Design så får ni se..........

Det finns så många "där ute" som jag vill skicka massor med önskan om lycka och tur till. Det finns så många som jag önskar att jag kunde hjälpa. Så många som är värda så mycket bättre än de har. Så många som jag önskar blir friska från allt skit som de är drabbade av. Lyckoklövern är till er. Tänk om den kunde hjälpa...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar