lördag 16 januari 2010

Leksand Stars vs Malmö Red Hawks

Stundens allvar närmar sig och ett par kompisar till Pontus som inte alls håller på samma lag som vi i vår familj kom för att tro att det skulle bli en bra kväll för deras lag.:)

Eftersom de hade sin lilla "flagga"med sig..............

............så plockade vi givetvis fram detta mästerverk........Vackert......

Själv skulle jag titta på Lets Dance, men ibland blir det förändringar i planeringen och detta var ett sådant tillfälle. Några mål i första perioden gjorde att spänningen blev för stor för att jag skulle kunna gå ifrån matchen. Märkligt eller hur? Jag är ju egentligen inte speciellt intresserad av hockey. En del säger att jag är hjärntvättad. Det kan ligga nåt i det påståendet. Det skulle lätt kunna bli så i en familj som denna.


Egentligen så blev jag nog lite förstörd när vi för ett år sedan var i Leksand och tittade när de mötte Mora. Det var en riktigt, riktigt kul upplevelse. Det var grymt coolt att se en match live, vilket jag aldrig hade gjort innan. Även om man som jag inte är något hockeyfreak, så blev jag väldigt inne i matchen skulle jag vilja påstå. Jag var värre än de i familjen som är intresserade på riktigt.:) Här är Leksandklacken från matchen för ett år sedan. De är verkligen helt suveräna!

Söta Leksingar som inte uppskattades av alla som var här igår.........


Leksand slog Malmö hemma med 5-4 och det innebar 4 glada och två mindre lyckliga människor i tv-rummet.:)

Nog är de tokiga alltid, men det är härligt med tokiga masar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar