fredag 12 mars 2010

Rädda Willy.....

Klart att vi inte vill Willy något illa! Handlar denna Rädda Willy aktion som pågår lite här och var, ut på att rädda honom om han mår dåligt eller är sjuk, så självklart vill jag också Rädda Willy. Det säger ju sig själv............MEN han kan ju inte dansa. Inte så bra som de andra som är kvar i tävlingen. Är det i Let´s Dance han ska bli räddad så är jag inte med. Inte alls faktiskt! Jag har alltid trott att Let´s Dance är en danstävling. En tävling där han/hon som dansar bäst ska vinna. Inte någon som är den sämsta dansaren bland de tävlande, oavsett hur kul, glad och härligt positiv han är. Jag blir så besviken och trött på denna danstävling som borde varit mer seriös bland de som röstar. Jag menar.........Agneta Sjödin. Hallå!!! Hur kunde hon röstas ut efter ett par program???

Jag gillar verkligen att titta på dans och ikväll är jag otroligt nyfiken och ser fram emot att se salsan som är en av danserna.:) De som är duktiga och kan dansa ska få röster oavsett om de heter Willy, Claudia, Mattias eller Molly. De bästa ska vara kvar i finalen och den bästa ska stå som vinnare för att denna människa faktiskt är den duktigaste. Är det inte så det ska gå till, kan de enligt min åsikt lägga ner programmet eller döpa om det. Kanske skulle det göras ett program som heter Sveriges Sämsta Dansare? Eller varför inte låta domare bestämma?

1 kommentar: