lördag 20 mars 2010

Willy är räddad!

Då blev det den finalen i Let´s Dance som jag har hoppats länge på. Willy fick lämna programmet och ska jag vara ärlig så tror jag att han är glad för det. På ett sätt i alla fall. Han var ju liksom fullt medveten om att Claudia och Mattias var mycket bättre dansare. Willy är en hyvens man (hyvelns om man så vill), han är härlig på alla sätt och vis och japp..........han har verkligen bjudit på sig själv. Han har gett oss av hela sig och verkligen varit underhållande, men återigen.........han var inte den som var värd en finalplats. Jag känner mig helt nöjd med gårdagens resultat, men jag vet att många tycker att han var bäst och skulle vinna. Smaken är som baken. Jag gillar Willy och nu är han räddad.

Vilket väder det är idag. Varmt och gott, men väldigt regnigt och blött. Jag gillar detta lite småruggiga väder lite. Det är lite småmysigt att gå ute och bli blöt om man slipper frysa. Tussi gillar inte det alls och har hittat en skön sovplats på vår inbyggda altan. Då får hon ju känslan av att vara utomhus fast hon är inne. Skönt.
Jag och Wilma var ute på en liten lagom promenad innan på den omtalade banvallen. Det är ju fortfarande grymt kletigt överallt där det inte är asfalt. Ska jag gå någon annanstans, så är det gummistövlar som gäller, och det har jag inga. Men fasiken vad skönt det var att komma ut ändå. Jag mår faktiskt lite bättre när jag är ute. Jag funderar på att ta en sväng till snart. Jag ska bara ha Wilma torr först innan hon blötar ner sig igen och fyller pälsen på magen med grus och jord. För att sen fylla hallen här med grus. Idag svek våra grannar oss totalt. :) Inte ens någon vovvelek har det blivit och Wilma är nog lite besviken faktiskt.

Det är bara att ta nya tag! Kanske kommer hon hem senare ikväll, annars får vi snällt vänta med leken. Wilma verkade i och för sig ganska nöjd med att få gå in och snusa ett varv på deras gräsmatta när vi var och plingade på, så det fick ju gå ändå utan lek.

Ikväll är det Måns på TV igen, vilket jag absolut tänker se på. Måns är överallt hela tiden för tillfället känns det som. Han är ju en väldigt bra artist, programledare och allt vad det nu är, så kanske det inte är så konstigt. Frågan är nu vem som till slut blir hans Julia?

1 kommentar:

  1. hej igen och grattis till internet. vilken stil min vovve har jag har aldrig sett henne ligga på det sättet här hemma verkar lite uttråkad och förväntansfull samtidigt om man nu kan va det.
    Broren

    SvaraRadera