onsdag 17 mars 2010

Spåkulan ljög inte.

Jag älskar min goa, härliga, underbara Tussi. Jag är så glad att hon valde oss som inneboende i sitt hus.:) Hon betyder så oerhört mycket för mig, men det är det nog ingen av er som följt mig här som har missat. Jag kan sitta och se på henne hur länge som helst och bara njuta av synen. Tassarna............de är så söta..........och luktar så gott när de är svettiga. (Jag behöver inte låsas in, tror jag, så bli inte rädda.:)) Jag vet inte vad det är med dessa spår av tassar som gör mig fjollig, men jag störtgillar tassavtrycken i snön. Dessutom så visar dessa avtryck att det inte är så kallt ute idag. Det gillar vi.

Facebook är ett ställe för sig som är ganska märkligt, men plötsligt kan jag inte vara utan det längre. Jag har hittat en mängd människor där som jag aldrig hade haft någon kontakt med om inte Facebook funnits. Galet egentligen, men det är dagens sanning. Där är ju mängder med exempelvis mer eller mindre märkliga quiz, spel och grupper att gå med i som ibland verkligen är helt otroligt märkliga. Där finns också den suveränt bra Spåkulan som idag bland annat sa: "Det verkar som om alla du möter vill krama dig och föreslår fika eller nåt annat trevligt." Idag gillade jag verkligen Spåkulan.
När vi träffades för att gå vår runda så fick jag en kram, vilket jag blev lite småförvånad över eftersom vi ju träffas typ varje dag. Nu ska vi ner och handla lite fika, säger hon sen. Då kopplade jag......... Spåkulan. :)

Snälla, härliga, omtänksamma Jennifer.:) Mandelkubbar! Mumsfilibabba. Det var så längesen jag åt sådana.

Här var en som ville kolla vad vi egentligen hade på bänken.........

Strunt i det...........pinnen är mycket bättre, tyckte Meika. Tugga lite och skutta rundor med den mycket. Vilken energi där är i denna lurviga gobit.

Tack för fikan! Jättegott. Imorgon får vi dubbel runda.:)

Hädanefter ska jag trycka på Spåkuleknappen ända tills.............ja, ni vet.;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar